Etichete

, , , , , , , ,


41ed182f3f8aed84abe29f0510335fdbMă-ntreb de ce adesea te-ascunzi după cuvinte

De ce  câteodată şi vocea ta mă minte

Aş vrea să ştiu chiar astăzi, ce speri să dovedeşti

Când te fereşti de mine şi nu vii să-mi vorbeşti

 

 

Nu recunoşti că-i bine, nu vrei să ştiu că-ţi pasă

Deşi te-ai prins în joc, cu cărţile pe masă

Ţi-e teamă de cuvinte, de tot ce ai simţit

Când mâna mi-ai atins-o şi-n ochi când m-ai privit

 

Pierdut eşti în senzaţii, te laşi purtat de val

Dar temeri ai în suflet şi le respingi brutal

Ai strâns în tine lacrimi şi tot ce ai iubit

Sculptează ca o daltă în sufletu-mpietrit

 

Eşti pesimist din fire, secretul crezi că-l ştii

Cum să m-atragi spre tine şi adorat să fii

Crezi că indiferenţa, deşi adesea doare

Pentru statornicie, e arma cea mai tare

 

M-avertizai pe mine că poţi să mă răneşti

Când, dup-o aventură, o să mă părăseşti

N-am şti să preţuim extazul şi plăcerea

De n-am cunoaşte-n viaţă atât de des durerea!

 

De ce să numeri clipe şi orele în gând

Privind după perdele şi-n sinea ta oftând?

La ce folos în viaţă atâta prevedere

Când le-ai da toate-odată pe-o clipă de plăcere?!

 

Nu ştiu mâine ce este şi nici nu vreau să ştiu

Acum mi-e dor de tine şi-n brate vreau să-ţi fiu

Iar riscul de-a ne pierde consider că-i minor

Pe lângă cel de-a nu şti cum e să-ţi fie dor…

 

 

 

