Etichete

, , , ,


1Astăzi s-a deschis Mall Veranda, primul mall de proximitate din Bucureşti, în urma unei  investiţii de 60 milioane euro.

 

2Situat în zona Obor, importantă zonă comercială tradiţională din capitală, centrul comercial are o suprafaţă de 30.000 mp, o esplanadă de 15.000 mp, 1.200 locuri de parcare puse la dispoziţia vizitatorilor în mod gratuit, şi găzduieşte aproximativ 100 spaţii comerciale.

 

3A fost proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10 M, iar interiorul poartă semnătura Square One.

 

Pentru anul viitor, se are în vedere şi construirea unui cinematograf cu 12-14 săli.

 

4Carrefour vine în Veranda cu cel mai recent concept al său, pe o suprafaţă de cca 10.000 mp iar H&M cu un magazin de 2.200 mp, dispus pe 2 etaje.

Noutatea este Tati, una din cele mai populare reţele de magazine din Franţa, care a ales mall Veranda pentru a deschide primul său magazin din România.

 

veranda_02McDonald’s introduce un sistem inovator de operare în restaurantul deschis în Veranda Mall, pe o suprafaţă de 240 mp. Acest nou sistem presupune o schimbare majoră în ceea ce priveşte modul de organizare a bucătăriei şi experienţa clienţilor în restaurant.

 

6Alte branduri din Veranda:  Sephora, C&A, LC Waikiki, CCC, Deichman, Salamander, Jolidon, Adesgo, Gerovital, DM, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B, Kitchen Shop.

 

 

 

9Dintre brandurile din zona de food: Starbucks, KFC, Mc Donald’s, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, Sushi Terra, Pizza Coloseum, Noodle Pack, K-Grill, Toan’s, Sweet by MarVio.

Designul Starbucks este inspirat din prima locaţie deschisă la nivel mondial, în 1971, în Seattle.

 

11Pentru cei mici există Gymboland, Maxi Toys, Noriel, Diverta.

În plus, aceştia se vor bucura de spaţii de joacă atât în interior cât şi în exterior, unde va funcţiona, pe timp de iarnă, un patinoar şi va fi organizat un târg de Crăciun.

 

 

Proiectul a fost dezvoltat de familia Pogonaru, care ocupă locul 173 în ultima ediţie a Top Capital, cu o avere estimată la 30-32 milioane euro.

 

Investiţia de 60 milioane de euro a fost asigurată în proporţie de 60% prin aportul de capital al acţionarilor, aproximativ 28,5 milioane euro finanţare bancară Raiffeisen Bank SA şi Raiffeisen Bank Internaţional AG, în parteneriat cu SIF Moldova.

 

În weekendul de deschidere, între 27 şi 30 octombrie,  în Veranda au loc evenimente Street Art, cu spectacole ale magicianului Antonio, un moment cu baloane uriaşe de săpun by Claudia Stroe şi acrobaţii pe picioroange.

 

Majoritatea magazinelor au în această perioadă un discount de 20%.

 

7

 

 

 

 

 

 

14

13

12

 

8

Anunțuri